2014. okt 27.

„Utolsó pillanat” ajándék

írta: fenyes
„Utolsó pillanat” ajándék

 Nem tudom ki hogy van vele, de én mindig késésben vagyok általában… Úgy egyébként is, meg hát ha ajándékozásról van szó még inkább… Aznap veszem észre, hogy névnap van, vagy jön a télapó-nyuszi-angyalka, vagy csak a telefonom jelzésére ébredek rá, hogy szülinapja van valakinek, ami természetesen valamilyen oknál fogva mindig az éjszaka közepén jelez, amit reggelre elfelejtek hacsak adott pillanatban nem rázom fel a páromat legszebb álmából, hogy másnap figyelmeztessen. Ezért vannak mindig a tarsolyomban „utolsó pillanat” ajándék ötletek, amiknek az alapanyagát be tudom szerezni a hobbi boltban és egy óra alatt remek kis meglepetést tudok belőle készíteni.

 Az egyik ilyen – ami most egyébként is virág korát éli – a betűkből szavakat, élet érzéseket, jó kívánságokat, neveket ábrázoló kicsiny szobor szerű dísztárgyak. Most a munkatársaimat leptem meg vele.

 

Amire feltétlenül szükség van: fa betűk, alapzat (amit én most pohár alátétből csináltam), némi akril festék, sniccer, vonalzó és A szerelmem, A ragasztó pisztoly  

 

10728822_10202926916162750_687273479_n.jpg

 

Könnyű dolgom volt, mert a pohár alátét nagyon könnyen vágható anyagból készült, feleslegesen készültem fel mini fűrésszel. Egyszerűen sniccerrel és a már jól ismert Rambó izmommal bevágtam mindkét oldalát és eltörtem (kb. 10 perc). Erre csak azért volt szükség, hogy a talpa ne legyen túl széles, hiszen a betűim mélysége fél centi volt. Ezek után nem volt más dolgom, minthogy egymás mellé ragasszam őket, hogy ráférjenek a nevek (előtte azért matekoztam kicsit, hogy milyen hosszú egy-egy név, mennyit kell összeragasztanom). 

 

10729069_10202926908762565_954032342_n.jpg

 

A következő feladat a betűk ráragasztása szintén ragasztó pisztoly segítségével (kb. 10 perc ez is). Javaslom itt is először próbáljuk rá a betűket, hogy tutira elférjünk és nagyjából középen helyezkedjenek el a betűk. Ezzel készen is volt az alapom, amit már csak díszíteni kellett (kinek hogy adja az ízlése, akár így natúron is nagyon jól mutat).

 

10721207_10202926907962545_1416863693_n.jpg

 

Én a festés mellett döntöttem, és mivel az akril a kedvencem itt is ezt alkalmaztam, hiszen könnyen szárad és nagyon egyszerű vele szépen festeni (kb. 15 perc). Én még feldobtam egy kis extra dísszel, mindenki kapott szívecskét és mindenkinek mást raktam a talpra, hogy kissé elfedjem azt, szintén a mesés pisztollyal.

Nagyjából 45 perc alatt voltam készen 4 ajándékkal, és mindössze 2000 Ft volt a kiadásom a hobbi boltban.

 

2_2.jpg

3_1.jpg

1_2.jpg

Nálam ez is szempont, hogy mindent egy helyen meg tudjak venni és ne kelljen az egyébként is kevés időmet a beszerzés nehézsége miatt elherdálnom!

Jó alkotást!

Üdv, Csenge 

 

Szólj hozzá