2016. sze 06.

Lomis lettem

írta: fenyes
Lomis lettem

Ezt a történet még valamikor tavasszal esett meg, most jutottam el ide, hogy le is írjam. Főleg, hogy megint sikerült egy elég jó cuccot kukáznom, erről majd kicsit később írok :)

Szóval levittem a szemetet a zárt tárolóba, és a falnak volt támasztva egy szétszedett szekrény, és egy régi fürdőszobai polcos tároló. Akkor még nem tudtam, mihez fogok kezdeni vele, csak azt, hogy KELL. Fel is hordtam két ajtót és a tárolót. 

photogrid_1473169059756.jpg

Az ajtóval el tudtam takarni a csúnya szürke falat, elé került a tároló, amibe dísztököt ültettem.

A tároló polcaira a mini kertes dolgaim kerültek (lapátok, kaspók, virágmagok, régi IKEA-s tárolók, amiket nem használtam). Egy-két helyen elég rozsdás volt, azokat befedtem spárgával.

photogrid_1459519822280.jpg

Az ajtóra feltettem még egy soha nem használt képkeretet, hogy a tökök fel tudjanak kúszni az ajtóra :)

photogrid_1473169010404.jpg

A tökeim virágba borultak, ilyen lett a végeredmény:

photogrid_1466347840765.jpg

Ez az én első lomis sztorim.... :)

MGI

Facebook itt, Csoport itt, Videók itt.

Szólj hozzá