2016. ápr 07.

Uzsonnás zsacskóból dekoráció

írta: fenyes
Uzsonnás zsacskóból dekoráció

A dekorációknál (legyen az lakás vagy szabadtéri) általában készen vásároljuk a elemeket, hiszen praktikusak. Egy olyan ötletet hoztam, ami olcsó és gyorsan elkészül (egy 60 darabos csomagért 300 Forintot fizettem). Tegnap elkészült az oldalamra a videó, ma pedig azon gondolkoztam, hogyan lehet még jobban "feldobni" a tasakokat. Most öt különböző festési módszert mutatok :) 

6_1.jpg

Temperát használtam, bár akril festékkel dolgozom legtöbbször, ez egy olcsóbb megoldás :)

8_1.jpg

1. Fessük le ecsettel

Ez a legegyszerűbb, és talán a legtisztább megoldás.

10.jpg

2. Spricceljük a festéket

Az egyik kedvenc megoldásom, viszont ezt vagy szabadtéren, vagy a kádban csináljuk... :) Ha közelebb tartjuk a papírhoz, akkor folyósabb pacák lesznek, ha távolabb, akkor szép szórás pöttyök.

11.jpg

3. Nyomdázzunk

Most szerintem többetek fejében megfordul, hogy egy 8 éves gyerek is szebbet csinál - mentségemre szóljon, legalább 20 éve nem próbálkoztam a krumplinyomdával.... :)

9_1.jpg

4. Szivacs

Szeretem a textúrája miatt, ideális ezzel is pacsmagolni :)

12.jpg

5. Beáztatás

Puszta kíváncsiság vezérelt, hogy ebből mi lesz. Egy tálba öntöttem a festéket, plusz vizet adtam hozzá, majd belenyomkodtam a zacsit. Lett egy varázsa, na... :) 

13.jpg

A szárítást illetően egy tojástartót használtam, amibe hurkapálcikát szúrtam, így állítva szárítottam a zacsikat.

7_1.jpg

A videóban látható módon összeragasztottam, kivágtam, és itt a végeredmény:

14_1.jpg

15.jpg

16.jpg

Nekem nagyon tetszenek, gyerekszoba dekorációnak, szülinapra, kerti partira, és csak úgy is simán el tudom képzelni :) 

Jó alkotást ;)

MGI

Facebook itt, Csoport itt, Videók itt.

Szólj hozzá