2014. nov 17.

Bokrom, bokrom, mondd meg nékem....

írta: fenyes
Bokrom, bokrom, mondd meg nékem....

A Halloween részhez kutyasétáltatás közben találtam egy nagyon érdekes ágú fát. Ebből készült aztán az asztali dekorációnk. A forgatás után rendet tettem, és azon kezdtem gondolkozni, mihez kezdjek a maradék fával, illetve milyen formában tudom "véglegesíteni" a lakásban. Aztán beugrott, hogy valamikor régen láttam én egy ötletet, hogyan kell faágból bokrot készíteni.

A következőkre lesz szükség:

- faág

- cserép

- nagyobb kavicsok/kövek - ezek a cserép nagyságától függenek (amik nem tudnak kiesni a cserép alján)

- purhab

- moha.

A legeslegeslegfontosabb dolog: a purhabnál használjatok GUMIKESZTYŰT! A munka közben én belenyúltam a habba, amit három nap alatt sikerült csak levakarnom magamról. Sajnos így a munkafolyamatot egy másik oldal képeivel kell pótolnom, annyira ragadt a kezem, hogy nem tudtam fotózni közben (http://saecca.wordpress.com/).

A lényeg változatlan, a folyamat a következő:

1. Szórjunk kavicsot/követ a cserép feléig. Erre azért van szükség, hogy a faágaink megálljanak a cserépben.

rocks-in-pot.jpg

2. Fújjunk bele purhabot. Vigyázzunk, a purhab is növekszik a kifújás után! Használjunk gumikesztyűt!

filled-vase-foam.jpg

3. Száradás után vágjuk le a felesleges purhabot.

cut-foam.jpg

4. Fedjük be mohával.final.jpg

Az én "mini" verzióm ilyen lett:

20141117_173024.jpg

20141117_173103.jpg

20141117_173120.jpg

20141117_173132.jpg

20141117_173046.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

M.G.I.

 

Szólj hozzá