2017. jan 10.

Értem én, hogy kreatív

írta: fenyes
Értem én, hogy kreatív

Kifejezettem csípem a bizarr és különleges ékszereket, készítettem is már párat, viszont ezen igencsak el kellett gondolkoznom. Mire gondolt a költő rovat következik....

Nadja Buttendorf, a berlini székhelyű művész és ékszerész olyan gyűrűket és fülbevalókat készít, amelyek fülek és ujjak. Érted.

ear-earrings-finger-rings-nadja-buttendorf-2.jpg

Az ékszerek szilikonból készültek különböző árnyalatokban, hogy mindenki megtalálja az egyedi bőr tónusát. Mindegyik kézzel készül, finoman kidolgozott munka, hogy a textúra minél életszerűbb legyen. A végeredmény pedig majdnem ugyan úgy néz ki, mint egy igazi fül.

ear-earrings-finger-rings-nadja-buttendorf-6.jpg

ear-earrings-finger-rings-nadja-buttendorf-1.jpg

Mindezt potom 250 dolcsiért meg is vásárolhatjuk (ez nagyjából 73.000 HUF), plusz szállítás. 

Hány ujjamat mutatom...? Ez a gyűrű 200 dolcsi. 

ear-earrings-finger-rings-nadja-buttendorf-4.jpg

ear-earrings-finger-rings-nadja-buttendorf-3.jpg

http://nadjabuttendorf.com

nadja-buttendorf-earring.gif

Van baj....

MGI

Facebook itt, Videók itt.

Szólj hozzá