2016. okt 20.

Az úgy volt, hogy....

írta: fenyes
Az úgy volt, hogy....

Ma kaptam egy katalógust. Ami annyira megríkatott, hogy én sem hittem el....

14800020_10211507606750010_1127491012_o.jpg

Gyerekkoromban volt időszak, mikor jól éltünk. Aztán volt olyan, hogy szarul. Anyukám beíratott kézműves foglalkozásra az általánosban, imádtam. Ez az imádat a mai napig tart. A Teleprendezők 2014. májusában született meg. Azóta épül-szépül, igyekszem a trendeknek megfelelően mozgolódni én is.

Gyerekként nem tehettem meg, hogy ilyen eszközöket vásároljak, csak a kirakatban nézegettem őket. Ezért esik ennyire jól, hogy kaptam törzsvásárlóként egy katalógust. El is sírtam magam. Pedig én nem vagyok ilyen....

Imádom az összes mütyürt és bizbaszt, mert mindenből készülhet valami :) A férjem torkán is nehéz volt letolni, hogy nem csak koncert világosító vagyok, hanem van egy ilyen szenvedélyem. Aztán kaptam tőle egy Silhoutte Cameo vágógépet (beszartok):

Innentől tudom, hogy bár a kezdeti nehézségek ellenére, most fogadta el, hogy nekem ez egy igazi szerelem. 

Eldöntöttem, hogy idén a karácsonyi ötletek olyanok lesznek, mint a gyerekkoromban. Minimálból a legtöbbet. Külön köszönet a Kreatív újrahasznosítás csoportnak, ahol én is rengeteget tanultam :) 

Remélem idén karácsonykor is velem tartotok :) 

MGI

Facebook itt, Videók itt, Kreatív Kuckó itt.

 

 

Szólj hozzá