2016. sze 27.

Ahogy én azt elképzeltem...

írta: fenyes
Ahogy én azt elképzeltem...

Nem teljesen így képzeltem el a dolgot. Sejtettem, hogy vicces lesz, visszanézve viszont kicsit olyan volt, mintha kínoztam volna szerencsétlen kutyát. Így a videó csak "házi használatra" készült el, a tapasztalataimat pedig inkább leírom :)

20160926_160057.jpg

Szóval volt ez a fotó a Pinteresten: 

12003911_500330920145124_6195815788960134995_n.jpg

Übercuki, azonnal tudtam, hogy ki kell próbálnom. 

Igen, tudom a képen szereplő kutya és az én kutyám között nagyjából 15 kg különbség van, ezt nem láttam feltétlen problémának. Gondoltam, majd nem sétáltatom a vásznon, hanem megpróbálom rányomni a tappancsát. Nem ügy. 

Dehogynem.

Fél óra masszív kergetőzés után sikerült annyira lefárasztanom, hogy megmaradt egy helyben. Le tudtam kenni az egyik mancsát, majd ráilleszteni a vászonra:

kutyi_ket_kep.jpg

Az első pár mancsnyom elég tuti lett, aztán újrakezdtük a kergetőzést.... Az ott hátul én vagyok egy óra stabil játék és ugrálás után...

kutyi3.jpg

Majd mikor újra sikerült becserkészni, felrúgta a festéket. Ilyen lett a közös mű:

kutyi4.jpg

Kicsit később sikerült még egyszer elkapnom a Kisasszonyt, így ez lett a végeredmény:

kicsi20160927_123550.jpg

A gyerekkel inkább nem próbálkozom.... :D 

MGI

Facebook itt, Videók itt, Kreatív Kuckó itt.

Szólj hozzá