2016. ápr 27.

Anyák Napjára - Könyvjelző

írta: fenyes
Anyák Napjára - Könyvjelző

Vészesen közeledik az Anyák Napja, hoztam pár egyszerű ötletet - íme a harmadik rész :)

Amire szükségünk van:

- fényképre (melyet hangos kacagással készítünk, hiszen vicces a beállítás)

- maradék fonalakra

- ollóra

A fényképezésnél próbáljunk olyan pózt felvenni, mintha kapaszkodánk valami nagyon magas dologban - inkább gondoljunk a kötélmászásra. :) 

Én fotósnál hívattam elő a képeket, de az is elég, ha kinyomtatjuk, hiszen le kell laminálni, hogy minél tartósabb legyen.

Először a képet vágjuk körbe, majd laminálás után, ezt újra megtesszük. 

Szúrjunk egy pici lyukat a kezünkhöz.

Válasszunk a maradék fonalakból és vezessük át a lyukon, majd kössünk rá az egyik oldalon egy erős csomót.

A másik oldalon elkezdhetjük fonni-tekerni, ami jólesik... :) Én egy 10 centis részt fontam be, majd annak a végét is megcsomóztam. 

Jöhet a végére egy kis dísz, ami most egy pom-pom lesz. :)

Kezdjük el feltekerni a fonalat az ujjunkra. Akár több színt is összefoghatunk, ettől "cirmos" lesz, vagy akár rétegezve is tekerhetjük a különböző színű fonalakat, ettől csíkosnak tűnik. Törekedjünk rá, hogy jó sokat feltekerjünk, hiszen ettől lesz szép a pom-pom... :)

Amennyiben már elegendő mennyiséget feltekertünk, egyszerűen húzzuk le az ujjunkról.

A már kész fonat végét felhasználva, a felénél kössük el jó szorosan a fonal kötegünket.

Mindkét oldalon vágjuk szét a "hajtásokat".

Ennek eredményeként kapunk egy nagyon csúnya, kócos pom-pom köteget, de ne ilyedjünk meg, mert szépen ollóval fazonírozni tudjuk, hogy szép kerek formát kapjunk a végén.

Íme, már készen is vagyunk!! :)

Nagyon vicces lesz a végeredmény, viszont szerintem nagyon kedves is...

Én 1300 Forintot költöttem összesen, de ebből 3 könyvjelző készült és fotósnál hívattam elő a képeket. Bőven elég kinyomtatni a képeket, és ebben az esetben, csak a laminálási költség marad, ami egy A4-es oldalnál kb 200 Forintot jelent. :)

Jó alkotást ;)

MGI

Facebook itt, Csoport itt, Videók itt.

Szólj hozzá